Defecten en garantie

Mijn bestelling van BeFit2Day is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?
Wanneer u, op het moment dat de bezorger uw bestelling aanbiedt, aan de buitenkant van het pakket een beschadiging ziet, waardoor het bestelde artikel besch...
Do, 16 Jul, 2015 at 10:28 AM
Mijn bestelling van BeFit2Day is incompleet aangekomen. Wat moet ik doen?
Wanneer u, nadat uw bestelling is afgeleverd, ontdekt dat u onderdelen of een deel van uw bestelling mist, controleert u dan eerst of alle zendingen volgens...
Do, 16 Jul, 2015 at 10:28 AM
Na het openen van mijn bestelling van BeFit2Day heb ik een defect ontdekt. Wat nu?
Als zeker is dat het artikel defect of beschadigd is, dient u binnen 24 uur na ontvangst van het artikel contact op te nemen met onze klantenservice, per e-...
Do, 16 Jul, 2015 at 10:28 AM
Kan ik mijn bestelling bij BeFit2Day ook zonder opgave van redenen retourneren?
U heeft na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 14 dagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. Op de ach...
Do, 16 Jul, 2015 at 10:29 AM
Heb ik garantie op aangekochte producten bij BeFit2Day?
De niet-goed-geld-terug-garantie van BeFit2Day garandeert u dat geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de specificaties die in ...
Do, 16 Jul, 2015 at 10:29 AM